L2 Whore House


#1 10-08-2008 15:41:51

Cerbin

admin

FAQ - najczęściej zadawane pytania. [by RojmaX]

cholernie przydatny zbiór pytań i odpowiedzi dotyczący nie tylko samego stawiania serwerów ale i pozwalający na wiele przydatnych modyfikacji do własnego klienta. sporo tego, ale warto przeczytać.


autor: RojmaX
źródło: forum bajo.pl





"W konsoli pokazuje mi się taki komunikat:[/size]
Client <null> Protocole Revision:693 is too low. only 694 and 709 are supported.
Closing connection.
Wrong Protocol Version 693.

W tym przypadku jest ustawiony za mały protokół, jeżeli mammy jakieś błędy z protokołem to możemy go zwalczyć w następujący sposób:
Wchodzimy do Serwer\gameserver\config i otwieramy plik server notatnikiem. Zjeżdżamy całkiem na dół i zmieniamy coś takiego:

Kod:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 828
MaxProtocolRevision = 828

na coś takiego:

Kod:

# Minimum and maximum protocol revision that server allow to connect.
# You must keep MinProtocolRevision <= MaxProtocolRevision.
MinProtocolRevision = 1
MaxProtocolRevision = 999

Problem z tekstem u NPC
Gdy chcemy porozmawiać z dowolnym NPC a pokazuje nam się:
My text is missing...
Oznacza to, że najprawdopodobniej brakuje nam plików .htm, nie będziemy ich pisać bo to zajęłoby nam wieki... Po prostu ściągnięcie nowego datapacka powinno naprawić ten problem ;].

Postać admina na własnym serwerze
Aby zrobić postać admina najpierw robimy sobie normalną postać, wychodzimy z gry uruchamiamy navicata, przechodzimy do naszej bazy, stamtąd otwieramy tabelę characters, tam w okienku accesslvl ustawiamy wartość na 127, wyłączamy navicata i cieszymy się adminem.

Jak zmienić czas buffów?
Wchodzimy do folderu Serwer\gameserver\data\stats\skills i otwieramy notatnikiem dowolny plik, szukamy w nich danego buffa/skilla, nazwa jest zawarta w podobny sposób jak <skill id="307" levels="1" name="[color=black]Dance of Aqua Guard" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30" >. Gdy mamy dany skill/buff jest w nim coś takiego:[/color]

Kod:

<skill id="307" levels="1" name="Dance of Aqua Guard" enchantLevels1="30" enchantLevels2="30" >
  <table name="#enchantMagicLvl"> 76 76 76 77 77 77 78 78 78 79 79 79 80 80 80 81 81 81 82 82 82 82 83 83 83 84 84 85 85 85 </table>
  <enchant1 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
  <enchant2 name="magicLvl" val="#enchantMagicLvl"/>
  <table name="#ench1time">
  125 131 136 142 147 153 158 164 169 175
  180 186 191 197 202 208 213 219 224 230
  235 241 246 252 257 263 268 274 279 285
  </table>
  <table name="#ench2MpConsume">
  58 57 56 55 53 52 51 50 48 47
  46 45 43 42 41 40 39 37 36 35
  34 32 31 30 29 27 26 25 24 22
  </table>
  <set name="weaponsAllowed" val="512"/>
  <set name="mpConsume" val="60"/>
  <set name="nextDanceCost" val="30"/>
  <set name="power" val="0.0"/>
  <set name="target" val="TARGET_PARTY"/>
  <set name="skillRadius" val="1000"/>
  <set name="reuseDelay" val="10000"/>
  <set name="hitTime" val="2500"/>
  <set name="skillType" val="BUFF"/>
  <set name="isDance" val="true"/>
  <set name="operateType" val="OP_ACTIVE"/>
  <set name="castRange" val="-1"/>
  <set name="effectRange" val="-1"/>
  <set name="aggroPoints" val="635"/>
  <enchant1 name="aggroPoints" val="655"/>
  <enchant2 name="aggroPoints" val="655"/>
  <enchant2 name="mpConsume" val="#ench2MpConsume"/>
  <for>
    <effect name="Buff" time="120" count="1" val="0">    <------------------ time="120" jest to długość skilla/buffa w sekundach!
      <mul stat="waterVuln" val="0.7" order="0x30"/>
    </effect>
  </for>
  <enchant1for>
    <effect name="Buff" time="#ench1time" count="1" val="0">
      <mul stat="waterVuln" val="0.7" order="0x30"/>
    </effect>
  </enchant1for>
</skill>

3600 - 1h
7200 - 2h itd...


Gdzie zmienić announcements?
Wchodzimy do Serwer\gameserver\data i otwieramy plik announcements, tam wpisujemy co chcemy ;].

Jak sprawdzić ID itemu/npc?
Nie jestem pewien czy to jeszcze działa ale może się komuś przydać, więc tak, wchodzimy na stronę www.pmfun.com, wpisujemy tam dowolnego NPC lub jakiś item(ja wpisałem Taurin(NPC)). Po wyszukaniu klikamy na niego i w przeglądarce ukaże nam się taki kod:
http://lineage.pmfun.com/npc/30086/taurin.html te pogrubione cyfry oznaczają ID itemu/NPC.


Pokazuje mi się komunikat:
Client [Ip: 127.0.0.1] is trying to connect using interlude Client! - oznacza to, że mamy serwer na Kameala/Hellbound'a a próbujemy się połączyć przez interlude...

Problemy z GameGuardem na własnym serwerze
Aby wyłączyć GameGuard'a musimy przejść do folderu Serwer\login\config i otworzyć plik loginserver, szukamy tam takich linijek:

Kod:

# Enforce GG Authorization from client
# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication
ForceGGAuth=true

i zmieniamy na to:

Kod:

# Enforce GG Authorization from client

Kod:

# Login server will kick client if client bypassed GameGuard authentication
ForceGGAuth=false

.
Później przechodzimy do folderu Serwer/gameserver/config i edytujemy plik General, w nim szukamy

Kod:

# Enforce gameguard for clients
# GameGuardEnforce - enforces gameguard query on character login
# GameGuardProhibitAction - don't allow player to perform trade, talk with npc
# or move until gameguard reply is received.
# Retail: true, true
GameGuardEnforce = True
GameGuardProhibitAction = True

zmieniamy na

Kod:

# Enforce gameguard for clients
# GameGuardEnforce - enforces gameguard query on character login
# GameGuardProhibitAction - don't allow player to perform trade, talk with npc
# or move until gameguard reply is received.
# Retail: true, true
GameGuardEnforce = False
GameGuardProhibitAction = False

Po tych czynnościach GG(GameGuard) nie powinien nam już dokuczać ;].

Pokazuje mi się błąd z hexidem, jak go naprawić?

Pokazuje się taki błąd:
http://img73.imageshack.us/img73/4999/bbwh3.th.jpg
1. Zła zmiana nazwy hexid'a, musisz go nazwać tylko hexid.
2. Możliwe, że do złego katalogu go skopiowałeś ;].

Modyfikacja serwera, raty, enchant itp.

*Aby zmienić raty serwera wchodzimy do Serwer\gameserver\config i otwieramy plik rates tam podajemy dane ;].
*Podstawowe dane w pliku Character z folderu Serwer\gameserver\config:

#============================================================#
#                        AccessLevel                      
#============================================================#
# This option will set the default AccessLevel for MasterAccess
# Pls be carefully with that. Chars with this AccessLevel have
# right to execute every AdminCommand ingame.
# Default = 127 - Max. 255
MasterAccessLevel = 127   
<--------------------------------- AccessLevel dla admina, ustawiamy jaki chcemy, później go zmieniamy w navicacie

# This option will set the Default NameColor for MasterAccess
MasterNameColor = 00FF00   <--------------------------------- Kolor nicku admina, możemy znaleźć różne kolory na
                                                                                                        http://www.gurunet.pl/paletakolorow.html
                                                                                       Uwaga! Podajemy je ze strony bez znaku #!

# This option will set the Default TitleColor for MasterAccess
MasterTitleColor = 00FF00      <---------------------------------Kolor title admina, podajemy tak samo jak z nickiem!         


#============================================================#
#                      Skills & Effects                     
#============================================================#
# This option is to enable or disable automatic skill learning.
# To enable this option set it to true, and to disable set it to false.
# Retail: false

AutoLearnSkills = False            <-----------------------------Automatyczna nauka skilli wraz ze wzrostem lvl'a, jeżeli chcemy ustawiamy na True.

# This option is to enable or disable automatic herb use (which means auto-pickup herbs).
# To enable this option set it to true, and to disable set it to false.
# Retail: false

AutoLootHerbs = False             <----------------------------Automatyczne podnoszenie herbów, jęzeli chcemy ustawiamy na True.

# Maximum number of buffs (default = 20 + 4 with divine inspiration skill)
# Retail: 20

maxbuffamount = 20                <----------------------------Maksymalna ilość buffów jaka chcemy mieć, ustawiamy dowolnie.

# Life crystal needed to learn clan skills
# Retail: true

LifeCrystalNeeded = True         <----------------------------Potrzeba life crystal'ów do nauki skilli klanowych, jeżeli chcemy ustawiamy na False/

# Spell Book needed to learn skills
# Retail: true

SpBookNeeded = True              <----------------------------Potrzeba spellbook'ów do nauki skilli, jeżeli nie chcemy ustawiamy na False.

# Book needed to enchant skills
# Retail: true

EnchantSkillSpBookNeeded = True <-----------------------Potrzeba książki do enchantu skilli, jeżeli nie chcemy ustawiamy False.

#============================================================#
#                          Limits                           
#============================================================#
# Maximum character running speed.
# Retail: 250

MaxRunSpeed = 250                 <--------------------------Maksymalna prędkość biegu jaką możemy wyciągnąć u gracza, ustawiamy dowolną ilość.

# Maximum character Physical Critical Rate. (10 = 1%)
# Retail: 500

MaxPCritRate = 500                  <--------------------------Maksimum ataku krytycznego jakiego może wyciągnąć fighter, wartość 10=1% krytyków,
                                                                                                20=2% itd.


# Maximum character Magic Critical Rate. (10 = 1%)
# Retail: 300
MaxMCritRate = 300
                 <--------------------------Maksimum ataku krytycznego jakiego może wyciągnąć magik, wartość 10=1% krytyków,
                                                                                             20=2% itd.


# Maximum number of allowed subclasses for every player.
# Retail: 3
MaxSubclass = 3
                      <--------------------------Maksymalna ilość subklass jaką możemy wziąć.

# This will control the inventory space limit (NOT WEIGHT LIMIT).
# Retail: 80, 100, 250
MaximumSlotsForNoDwarf = 80
    <---------------------Ilość miejsc w plecaku u innych ras oprócz krasnali.
MaximumSlotsForDwarf = 100      <---------------------Ilość  miejsc w plecaku u krasnali.
MaximumSlotsForGMPlayer = 250 <---------------------Ilość miejsc w plecaku GM'a.

#============================================================#
#                        Enchanting                          #
#============================================================#

# This controls the chance an item has to break if it is enchanted.
# This chance is in %, so if you set this to 100%, enchants will always succeed.
# The chances are in the following order: Weapon, Armor, and Jewelry.
# Retail: 66,66,66,66,66,66
EnchantChanceWeapon = 66
      <-------------------Szansa na udany enchant broni w procentach.
EnchantChanceArmor = 66           <-------------------Szansa na udany enchant zbroi w procentach.
EnchantChanceJewelry = 66         <-------------------Szansa na udany enchant biżuteri w procentach.

BlessedEnchantChanceWeapon = 66  <-------------Szansa enchantu blassed enchantami dla broni w procentach.
BlessedEnchantChanceArmor = 66      <-------------Szansa enchantu blassed enchantami dla zbroi w procentach.
BlessedEnchantChanceJewelry = 66    <-------------Szansa enchantu blassed enchantami dla biżuteri w procentach.

# This is the enchant limit, if set to 0, there will be no limit.
# If this is set to 10, the maximum enchant will be 10.
# The limits are in the following order: Weapon, Armor, and Jewelry.
# Retail: 0, 0, 0
EnchantMaxWeapon = 0
                <-----------------Maksymalny enchant broni.
EnchantMaxArmor = 0                    <-----------------Maksymalny enchant zbroi.
EnchantMaxJewelry = 0                  <-----------------Maksymalny enchant biżuteri.

#============================================================#
#                          Karma                             
#============================================================#
# Karma player can shop. (Double check please)
# Retail: true
AltKarmaPlayerCanShop = True
       <----------------Gracz z karmą może używać sklepu.

# Karma player can use escape and recall skills.
# Retail: true
AltKarmaPlayerCanTeleport = True
  <----------------Gracz z karmą może używać soe(scroll of escape).

# Karma player can use GateKeeper.
# Retail: false
AltKarmaPlayerCanUseGK = False
   <----------------Gracz z karmą może używać teleportu.

# Karma player can trade.
# Retail: true
AltKarmaPlayerCanTrade = True
     <----------------Gracz z karmą może dokonywać wymiany(/trade).

# Karma player can use warehouse.
# Retail: true
AltKarmaPlayerCanUseWareHouse = True
  <-------Gracz z karmą może używać wh(warehausa).

#============================================================#
#                          Random                            #
#============================================================#

# This is the amount of adena that a new character starts their
# character with.
# Retail: 0
StartingAdena = 0
                      <--------------------Ilość adeny na starcie.

# This option when set to true will enable automatically picking up
# items. If set false it will force the player to pickup dropped
# items. (This excludes herbs mentioned above)
# Retail: false
AutoLoot = False
                        <-------------------Auto podnoszenie dropu.

# This is the time in seconds that it will take for the player command:
# //unstuck will take.
# Retail: 300
UnstuckInterval = 300
                <------------------Czas ucieczki w sekundach(/unstuck).

# After a player teleports, this is the time the player is protected.
# This time is in seconds, leave 0 if you want this feature disabled.
# Retail: 0
PlayerSpawnProtection = 0
       <-------------------Spawn protection podajemy w sekudach(gracz po przeteleportowaniu nie może zostać zabity do póki
                                                                                     się nie poruszy.

# Free teleporting around the world.
# Retail: false
AltFreeTeleporting = False
         <------------------Darmowy teleport, jeżeli chcemu ustawiamy na True.

*Podstawowe dane w pliku General z folderu Serwer\gameserver\config:
#============================================================#
#                       Administrator                                                                                           #
#============================================================#

# If this option is set to true every newly created character will have access level 200.
# This means that every character created will have Administrator Privileges
# Retail: false
EverybodyHasAdminRights = False
   <---------------Każda postać gdy się zaloguje ma uprawnienia admina, jeżeli chcemy ustawiamy na True.

# If true, only accounts with GM access will enter,
# regardless of Character access level.
# Retail: false
ServerGMOnly = False
                      <--------------Po ustawieniu na True serwer będzie wyłącznie dla GM'ów.

# Enable GMs to have the glowing aura of a Hero character on
# character login.
# GM can do "///hero" on themselves and get this aura voluntarily.
# Advised to keep this off due to graphic lag.
# Retail: false
GMHeroAura = False
                         <-------------Jęzeli chcemy aby GM miał aure ustawiamy na True.

# Auto set invulnerable status to a GM on login.
# Retail: false
GMStartupInvulnerable = False
         <-----------Po ustawieniu na True, GM będzie niezniszczalny gdy się zaloguje od razu do gry.

# Auto set invisible status to a GM on login.
# Retail: false
GMStartupInvisible = False
               <-----------Po ustawieniu na True, GM będzie niewidzialny gdy się zaloguje od razu do gry.

# Auto block private messages to a GM on login.
# Retail: false
GMStartupSilence = False
                 <-----------Nie można wysyłać PM'ów do GM'a, jeżeli chcemy ustawiamy na True.

# Auto list GMs in GM list (/gmlist) on login.
# Retail: false
GMStartupAutoList = True
              <-----------Po zalogowaniu się postacią GM'a od razu jesteśmy na liście GM'ów (/gmlist).

*Podstawowe dane w pliku l2jmods z folderu Serwer\gameserver\config:
#---------------------------------------------------------------
# Champion mobs                                               
# Turns random mobs into Champions                             
#---------------------------------------------------------------
# Enable Champions L2JMod
ChampionEnable = false
                     <------------Jeżeli chcemy włączyć Champions Moby ustawiamy na True.

# Force Champion mobs to be Passive:
# To leave champion mobs to default aggro, set to false.
# To set all champion mobs to Passive (not aggro), set true.
ChampionPassive = false
                   <------------Jeżeli chcemy aby Champions Moby były agresywne ustawiamy na False.

# Chance for a mob to became champion (in percents) - 0 to disable
ChampionFrequency = 5
                         <-----------Szansa na pojawienie się Champions Moba ( w procentach%)

# Title of all Champion Mobs
ChampionTitle = Champion
                     <-----------Podajemy jakie ma mieć title Champions Mob.

# Min and max lvl allowed for a mob to be champion.
ChampionMinLevel = 20
                              <-----------Minimalny lvl pojawiającego się Championa.
ChampionMaxLevel = 70                             <-----------Maksymalny lvl pojawiającego się Championa.

# Hp multiplier
ChampionHp = 8
                                         <-----------Ile razy więcej ma mieć więcej HP Champion Mob od normalnego moba(mnożnik).

# Hp Regen Multiplier
ChampionHpRegen = 1.
                              <-----------Ile razy więcej ma się regenerować  MP(Mana) Champion's Mobowi od normalnego
                                                                                            moba(mnożnik).


# Rewards multiplier
ChampionRewards = 8
                               <-----------Mnożnik nagrody z Champions Moba, ile razy więcej poleci nam nagrody(SP,XP) z championa niż
                                                                                             ze zwykłego moba.

# Adenas & seal stones rewards multiplier
ChampionAdenasRewards = 1 
                  <-----------Mnożnik adeny i seal stonów z zabitego Champion Moba.

#---------------------------------------------------------------
# Wedding System (by evill33t)                     
#---------------------------------------------------------------
# description by unical3:
# It's 2 parted.
# First part "engage"
# 1) Target the player that you want to make a couple with
# 2) Write in chatwindow .engage nameofyourpartner then enter
# 3) if player has you on friendlist popup will appear with engage request
# ============
# ok cancel
# ============
# and a systemsg that you wanna engage with him/her
# if not in your friendlist nothing will happen. (/friendinvite nameplayer)
# 4) if player accepts you are engaged. Congratulations!
#
# Second part "marriage"
# 1) if you are engaged go to a Wedding Priest named Andromeda
# in Hot Springs Guild House (Goddard) and ask for marriage
# [ you need Formal Wear (C4Items) and it costs 11k ]
# 2) your partner goes to the npc and confirms after you make the request
# 3) fireworks,wedding marches and your are married
#
# You can use .gotolove nameofyourpartner to teleport to your partner if
# you're married (costs 500 adena)
#
# if you want to cancel your engagement / marriage enter .divorce nameofyourpartner
# if you're married you have to pay 20 % of adena to your partner
#
# When you try to engage with someone and you have already a partner you get
# a bighead + debuff
#
# You find a priest NPC in Hot Springs Guild House (Goddard).
# Wedding Manager Id: //spawn 50007
#---------------------------------------------------------------
#True Allows Wedding, False disables Wedding.
AllowWedding=False
                                   <------------Włączenie ślubu, jeżeli chcemy ustawiamy True.

#Cost of Wedding, set the price in Adena, remember not to exceed the max!
WeddingPrice=250000000   
                            <------------Koszt takiego ślubu (w adenach).

#Would you like to punish the player for for disloyalty to their spouses? If you want them punished set to True, if you would like NO punishment then set to False
WeddingPunishInfidelity=True
                         <-------------Ukaranie gracza z powodu nielojalności xD.

#Have the players teleported for marriage? If so True, if not False
WeddingTeleport=True
                                    <-------------Możliwość teleporty do żony/męża, jeżeli chcemy utawiamy True.

#The Price for Teleport is configurable below in Adena
WeddingTeleportPrice=50000
                              <-------------Koszt wyżej wymienionego teleportu.

#Time before character is teleported can be set below (in seconds)
WeddingTeleportDuration=60
                               <------------Teleport w sekundach.

#Homosexuality- Allowed = True, Not Allowed = False
WeddingAllowSameSex=False
                            <-------------Zezwolenie na ślub tej samej płci.

#Require Players to wear formal wear, True is yes require formal wear, False is not require formal wear.
WeddingFormalWear=True
                                  <-------------Potrzeba ubrania odzieży ślubnej, jeżeli chcemy wyłączyć to False.

#Cost of Divorce, % of Adena
WeddingDivorceCosts=20
                                        <-------------Koszt rozwodu(w procentach %).

#---------------------------------------------------------------
# Team vs. Team Event Engine (by FBIagent)                     -
#---------------------------------------------------------------
# enable TvTEvent
TvTEventEnabled = false
                                         <--------------Opcja włączenia i wyłączenia TvT, aby włączyć ustawiamy True.

# Time Between TvT events (in minutes, 300 = 5 hours)
TvTEventInterval = 300
                                             <-------------Co ile ma się odbywać TvT(ustawiamy w minutach).

#  Registration timer (in minutes) from start of event.
TvTEventParticipationTime = 60 
                              <--------------Jak długo mają trwać zapisy na TvT(ustawiamy wminutach).

#  Event running time, in minutes
TvTEventRunningTime = 20 
                                     <---------------Czas trwania TvT(ustawiamy w minutach).

# TvT Event NPC Details (create a custom npc of type L2TvTEventNpc)
TvTEventParticipationNpcId = 70010
                       <----------------ID NPC u którego są zapisy(proponuję tego nie ruszać :pp).

TvTEventParticipationNpcCoordinates = 83425,148585,-3406      <-----Miejsce spawnu NPC który zapisuje na TvT.

# Minimum amount of players allowed in each team
TvTEventMinPlayersInTeams = 1                              <----------------Minimalna ilość graczy w drużynie.
TvTEventMaxPlayersInTeams = 20                           <----------------Maksymalna ilość graczy w drużynie.

# Level rules 
TvTEventMinPlayerLevel = 1
                                     <----------------Minimalny lvl gracza jaki potrzebuje mieć do brania udziału w TvT.
TvTEventMaxPlayerLevel = 80                                  <----------------Maksymalny lvl gracza jaki potrzebuje mieć do brania udziału w TvT.   
                             
# Teleport delay Timers (in seconds)
TvTEventRespawnTeleportDelay = 10
                      <----------------Opóźnienie respawnu(w sekundach).
TvTEventStartLeaveTeleportDelay = 10                   <----------------Opóźnienie startu(podajemy w sekundach).

# First Team Details (name, start and death x,y,z tp point)
TvTEventTeam1Name = Team1
                                     <----------------Nazwa pierwszej drużyny.
TvTEventTeam1Coordinates = 148695,46725,-3414    <----------------Współrzędne spawnu pierwszej drużyny.

# Second Team Details (name, start and death x,y,z tp point)
TvTEventTeam2Name = Team2   
                                 <----------------Nazwa pdrugiej drużyny.                                 
TvTEventTeam2Coordinates = 149999,46728,-3414    <----------------Współrzędne spawnu drugiej drużyny.

# Reward for winning team
# itemId,amount;itemId,amount;itemId,amount;...
# no ";" at the start or end
TvTEventReward = 57,100000;5575,1000     
                <----------------Przykład 57,100000, 57 to ID adeny, 100000 to jej ilość, czyli wygrana ;].

# TvTEvent Rules
TvTEventTargetTeamMembersAllowed = true
                   <----------------Można brać na target członka zespołu.
TvTEventScrollsAllowed = false                                          <----------------Można używać scrolli.
TvTEventPotionsAllowed = false                                         <----------------Można używać potiony.
TvTEventSummonByItemAllowed = false                            <----------------Można przyzywać summony.                           

#---------------------------------------------------------------
# L2J Banking System                                           -
#---------------------------------------------------------------
# To enable banking system set this value to true, default is false.
BankingEnabled = false
                                                          <---------------Włączenie banku, aby włączyć ustawiamy True.
# This is the amount of Goldbars someone will get when they do the .deposit command, and also the same amount they will lose when they do .withdraw
BankingGoldbarCount = 1
                                                        <---------------Ilość Gold barów jaką wymieniamy za adene.
# This is the amount of Adena someone will get when they do the .withdraw command, and also the same amount they will lose when they do .deposit
BankingAdenaCount = 500000000
                                           <----------------Ilość Adeny jaką wymieniamy za gold bary.

#----------------------------------
# Warehouse Sorting
# Shows Withdraw Window sorted by ItemType (Armor/Weapon/Spellbook....)
#----------------------------------
EnableWarehouseSortingClan = False
                                    <--------------Sortowanie w klanowym WH
                                                                                                                             (wszystko będzie podzielone na armory, bronie itp).

EnableWarehouseSortingPrivate = False                                   <--------------Sortowanie w prywatnym WH
                                                                                                                                   (wszystko będzie podzielone na armory, bronie itp).

EnableWarehouseSortingFreight = False                                    <--------------Sortowanie w międzypostaciowym WH
                                                                                                                                   (wszystko będzie podzielone na armory, bronie itp).


*Podstawowe dane w pliku NPC z folderu Serwer\gameserver\config:
#=========================================================================================================================
#                                             Alternative NPC Settings
#=========================================================================================================================
# Purpose:
#    This properties file is solely for the purpose of NPC modifications that directly influence them.
#
# Note:
#    The defaults are set to retail, if you modify any of these settings your server will NOT be "retail-like".
#
# Warning:
#    Please take extreme caution when changing anything. Also please understand what you change before you do so on
#     a live server.
#=========================================================================================================================

#============================================================#
#                          General                           #
#============================================================#

# This option is to to enable or disable an announcement to players
# with the location of the Mammon NPC's during Seal Validation.
# To enable this option set to true, to disable set to false.
# Retail: false
AnnounceMammonSpawn = False   
                         <------------------Ogłasza w którym miejscu jest Mammon(aby włączyć ustawiamy True0.

# If this option is enabled Mobs will be able to go aggressive on
# a player in a peace zone, if set to false, Mobs will not attack
# a player in a peace zone. 
# Retail: true
AltMobAgroInPeaceZone = True
                                   <-------------------Moby agresują w bezpiecznych miejscach.

AltGameViewNpc = False

# Maximum range mobs can randomly go from spawn point.
# Retail: 200
MaxDriftRange = 200
                                                        <-------------------Maksymalny zasięg moba(jeżeli Cię widzi to agresuje).

# If True, the following deep blue mobs' drop penalties will be applied:
# - When player's level is 9 times greater than mob's level, drops got divided by 3
# - After 9 lvl's of difference between player and deep blue mobs, drop chance is
# lowered by 9% each lvl that difference increases. (9lvls diff = -9%; 10lvls diff = -18%; ...)
# NOTE1:
#        These rules are applied to both normal and sweep drops
# NOTE2:
#        These rules ignores the server's rate when drop is of Adena type (Complies with retail server)
# Retail: true
UseDeepBlueDropRules = True

#============================================================#
#                          Monster                           #
#============================================================#

# Show L2Monster level and aggressive state.
# In game if this is enabled the mob's title will show as:
# Lv(MobLeveL) if not aggressive, and Lv(MobLevel)* if aggressive
# Retail: false
ShowNpcLevel = False
                                                      <-------------------Pokazuje lvl moba, alby włączyć ustawiamy True

#============================================================#
#                          Guard                             #
#============================================================#

# This if set to true will allow Guards to attack aggressive
# mobs within range.
# Retail: false.
GuardAttackAggroMob = false
                                          <-------------------Guardy atakują agro moby.

#============================================================#
#                          Pet                               #
#============================================================#

#This option enables or disables the Wyvern manager located in every castle
# to train Wyverns and Striders from Hatchlings.
# To enable this option set it to true, and to disable set it to false.
# Retail: false
AllowWyvernUpgrader = False
                                              <-------------------Możliwość przemienienia hatlinga w wyverne.

# Pet movement speed.
# Player Speed + Pet Movement speed = New Player Speed
# Note:
#        Fast player speeds can cause graphic lag which can be
#        mistaken for server lag.
# Retail: 100, 80
WyvernSpeed = 100
                                                                 <-------------------Prędkość wywerny.
StriderSpeed = 80                                                                     <-------------------Prędkość stridera.
GreatWolfSpeed = 80                                                                <-------------------Prędkość wolf'a(wilka).

#============================================================#
#                         Boss                               #
#============================================================#

# HP/MP % regeneration for RaidBoss and their minions.
# Example:
#        10 for HP will regenerate 90% slower then normal.
# Retail: 100, 100

RaidHpRegenMultiplier = 100                                            <---------------Mnożnik regeneracji HP RB.
RaidMpRegenMultiplier = 100                                     <----------------Mnożnik regeneracji MP RB.

# % P/M defense for RaidBoss and their minions.
# Example:
#        10 for PDefense will cause PDefense to be 90% less
#        then normal.
# Retail:  100, 100
RaidPDefenceMultiplier = 100
                                          <---------------Mnożnik obrony.                                           
RaidMDefenceMultiplier = 100                                        <---------------Mnożnik magicznej obrony.

# Configure Minimum and Maximum time multiplier between raid boss re-spawn.
# By default 12Hours*1.0 for Minimum Time and 24Hours*1.0 for Maximum Time.
# Example:
#        Setting RaidMaxRespawnMultiplier to 2 will make the time between
#        re-spawn 24 hours to 48 hours.
# Retail: 1.0, 1.0
RaidMinRespawnMultiplier = 1.0
                                       <---------------Minimalny respawn RB.
RaidMaxRespawnMultiplier = 1.0                                       <---------------Maksymalny respawn RB.

# Configure the interval at which boss minions will re-spawn.
# This time is in milliseconds, 1 minute is 60000 milliseconds.
# Retail: 300000
RaidMinionRespawnTime = 300000
                                   <---------------Respawn obrońców RB, podajemy w milisekundach, 1 minuta = 60000     
                                                                                                                                                                                         milisekund."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mojaeuropauniversalis.pun.pl www.bozogrobcy.pun.pl www.sab.pun.pl www.dashnaruto.pun.pl www.shinobininjarpg.pun.pl